Son malos tiempos… este 2020…
Seguro que estás pensando lo mismo que nosotros… este 2020 desde luego será un año que se fije en nuestra cabeza, por extraño y porque nos ha hecho recapacitar en todas esas cosas que dábamos por hecho…
Dábamos por hecho:
- que el ir a trabajar era seguro,
- que nuestros clientes estaban sanos cuando nos visitaban,
- que nuestro negocio, espacio de trabajo u oficina estaba pensado como un lugar seguro y cómodo…
PERO llegó el coronavirus o covid-19 y TODO se desmoronó!!
Es importante que te protejas del coronavirus, tú y que protejas a los que trabajan contigo. Es imprescindible, por ello, que en tu negocio instales MAMPARAS PROTECTORAS PARA MOSTRADOR.
Para protexerse e «escapar» do contaxio no mundo laboral son moi necesarias as medidas de seguridade. Media España tirouse a polas mamparas feitas de metacrilato, pero penso que se equivocan!! É un material máis feble que o vidro, raiase con facilidade, non se pode limpar con produtos que sexan un pouco «fortes» … En fin, hai que apostar polo vidrio, un material máis noble e duradeiro, máis barato, limpo, reciclable… Eu decanteime por unha mampara de vidro e estou moi satisfeita co modelo que me propuxeron en Vidrio Studio, coa instalación e resultado final no meu negocio e todo iso cun custo que me pareceu xusto!!
Gracias Maria, ¡tes toda a razón! Ás veces a xente fai as cousas sen estudan todas as opcións e quedándose coas primeiras impresións sen investigar máis.
Quedou ben a túa mampara, verdade? E iso que non era un espazo moi grande, grazas por contar connosco para ese traballo.
Todo comercio o negocio ha de adaptarse a esta y a cualquier otra situación para poder progresar… por lo que leo y veo para vosotros se ha convertido en un objetivo principal. Muchos comercios deberían de pasarse por vuestra web y vuestro blog! Mucho ánimo!
Gracias Silvia por tu comentario. Nos encanta que nos escribas y nos des ánimo, como siempre para cualquier cosa hay que estar preparado y tener el apoyo y consejo de profesionales, cuando quieras puedes ponerte en contacto y hablamos de tu caso personal.
Un saludo.