¿Tu negocio está adaptado al coronavirus?

Son malos tiempos… este 2020…

Seguro que estás pensando lo mismo que nosotros… este 2020 desde luego será un año que se fije en nuestra cabeza, por extraño y porque nos ha hecho recapacitar en todas esas cosas que dábamos por hecho…

Dábamos por hecho:

  • que el ir a trabajar era seguro,
  • que nuestros clientes estaban sanos cuando nos visitaban,
  • que nuestro negocio, espacio de trabajo u oficina estaba pensado como un lugar seguro y cómodo…

PERO llegó el coronavirus o covid-19 y TODO se desmoronó!!

Es importante que te protejas del coronavirus, tú y que protejas a los que trabajan contigo. Es imprescindible, por ello, que en tu negocio instales MAMPARAS PROTECTORAS PARA MOSTRADOR.

4 comentarios en “¿Tu negocio está adaptado al coronavirus?”

  1. Para protexerse e «escapar» do contaxio no mundo laboral son moi necesarias as medidas de seguridade. Media España tirouse a polas mamparas feitas de metacrilato, pero penso que se equivocan!! É un material máis feble que o vidro, raiase con facilidade, non se pode limpar con produtos que sexan un pouco «fortes» … En fin, hai que apostar polo vidrio, un material máis noble e duradeiro, máis barato, limpo, reciclable… Eu decanteime por unha mampara de vidro e estou moi satisfeita co modelo que me propuxeron en Vidrio Studio, coa instalación e resultado final no meu negocio e todo iso cun custo que me pareceu xusto!!

    Responder
    • Gracias Maria, ¡tes toda a razón! Ás veces a xente fai as cousas sen estudan todas as opcións e quedándose coas primeiras impresións sen investigar máis.

      Quedou ben a túa mampara, verdade? E iso que non era un espazo moi grande, grazas por contar connosco para ese traballo.

      Responder
  2. Todo comercio o negocio ha de adaptarse a esta y a cualquier otra situación para poder progresar… por lo que leo y veo para vosotros se ha convertido en un objetivo principal. Muchos comercios deberían de pasarse por vuestra web y vuestro blog! Mucho ánimo!

    Responder
    • Gracias Silvia por tu comentario. Nos encanta que nos escribas y nos des ánimo, como siempre para cualquier cosa hay que estar preparado y tener el apoyo y consejo de profesionales, cuando quieras puedes ponerte en contacto y hablamos de tu caso personal.

      Un saludo.

      Responder

Deja un comentario